Opleidingen

Bij organisaties die met klantsignaalmanagement aan de slag gaan, blijkt vaak dat er gaandeweg behoefte is aan meer kennis op het gebied van onderzoek en klantbeleving of customer experience. “Wat zijn de voor- en nadelen van tevredenheid, CES of NPS? Ik merk dat we onderling niet hetzelfde beeld hebben van klantbeleving, hoe creëer ik een gemeenschappelijke taal? Hoe richt ik mijn onderzoek zodanig in dat ik de juiste knoppen weet? Hoe zorg ik ervoor dat ik binnen mijn organisatie het verbeteren vanuit de hele klantervaringsketen succesvol implementeer?”

KSM fabriek vindt het belangrijk dat organisaties zelf aan de slag kunnen met klantbeleving. Daarom hebben we onze kennis en ervaring samengebracht in een aantal opleidingen. Per opleiding geven we aan in welke situatie deze het beste past.

 

Individuele coaching

Ben je net nieuw in je rol waar je met klantbeleving aan de slag moet of met een nieuwe manier van klanttevredenheid meten? Zoek je net iets meer kennis en zekerheid in je huidige rol? Wil je ondersteuning als je zelf een change programma doet op het vlak van klantgerichtheid? Dan kun je kiezen voor individuele coaching.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Zanna op zanna@ksmfabriek.nl of 06-23511779.

Introductie colleges customer experience management

Zijn jullie binnen je eigen organisatie bezig met customer experience, maar gaat het niet snel of effectief genoeg? Heb je het idee dat er meer uit te halen valt? Dat het zinvol is om met elkaar meer te weten over wat er allemaal mogelijk is, wat andere organisaties doen, zodat jullie onderling dezelfde taal spreken en ook concrete acties met elkaar kunnen bespreken? Is de CEM opleiding nog net een stap te vroeg? Dan hebben we een customer experience management introductie beschikbaar, bestaande uit twee colleges van 3 uur.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Zanna op zanna@ksmfabriek.nl of 06-23511779.

Post HBO opleiding Customer Experience Management

Wil je zelf een goede adviseur zijn op het gebied van klantsignaalmanagement en klantbeleving? In samenwerking met School for customer management hebben we de post HBO Customer Experience Management opleiding opgezet. Het is ook mogelijk om alleen de CEM module te volgen, waarmee je in 3 maanden tijd alle zin en onzin van CE tot je neemt zodat je er zelf direct in de praktijk mee aan de slag kunt. Zanna is kerndocent in de CEM module die zij heeft ontworpen. Deze module wordt door de studenten gemiddeld met een 8.9 beoordeeld!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Steffi Waslander op 06-16369245.

 

“Dankzij de coaching van Zanna heb ik inzicht gekregen in hoe ik mijn nieuwe rol wil invullen en de regie naar mij toegetrokken. Zanna heeft mij concreet advies gegeven waarmee ik in de dagelijkse praktijk mee aan de slag kon. Daarnaast heeft ze me uitgedaagd me uit mijn comfortzone te bewegen. Al met al heb ik enorm veel aan haar coaching gehad.”

Jacqueline Essien, medewerker onderzoek dienstverlening Gemeente Amsterdam

 

“We hebben Zanna gevraagd om in twee werkcolleges de leidinggevenden van onze sector mee te nemen in Customer Experience  Management. Wat is het, wanneer zet je CEM in, wanneer zet je een ander een  methode in, welke trends zijn er en wat zie je als best practices. Het doel was meervoudig; kennisontwikkeling, maar ook het ontwikkelen van een gemeenschappelijke taal.

De werkcolleges waren leerzaam, een informatiedeel werd afgewisseld met een werkdeel. Stap voor stap werden we meegenomen in de trends en hypes rond klantgerichtheid. Zanna is een bevlogen mens, een kennisdrager rond klantgerichtheid en iemand die dat ook nog kan overbrengen.”

Ton van Alphen, Hoofd bedrijfbureau klantcontacten, Brabant Water

 

“Zanna als kerndocent is heel fijn. Ze geeft vertrouwen, advies en ruimte voor vragen. Ze spreekt vol passie over het vak. Ze stelt je goede coachvragen waarmee je zelf tot een goed antwoord komt of oplossing voor je probleem of vraagstuk. Daarnaast heeft ze veel ervaring op het vakgebied waardoor het extra waardevol is om les te krijgen van Zanna.”

Maaike Stil, Teamleider KCC, Eneco