Boek

Na 10 jaar werken met klantsignaalmanagement in de praktijk, was de tijd rijp om alle gedachten en ervaringen die ik hierover heb op papier te zetten in boekvorm en uit te brengen via Van Duuren Management. Een stukje uit de inleiding om je een idee te geven:

Je persoonlijke adviseur

“Als je dit boek gelezen hebt, ben je in staat om zelf klantsignaalmanagement in organisaties neer te zetten. Het boek functioneert als je persoonlijke adviseur, die je aan de hand neemt en laat zien hoe je zelf succesvol klantsignaalmanagement in organisaties kunt toepassen. Er is namelijk geen standaard aanpak die voor iedere organisatie werkt. Je zult al je eigen competenties maximaal moeten inzetten om klantsignaalmanagement tot een succes te maken: je creativiteit om mensen enthousiast te maken – en vooral te houden – voor dit nieuwe initiatief; je sensitiviteit om aansluiting te houden met alle betrokkenen en te voelen wat er speelt; je zelfreflectie om je steeds bewust te blijven van je eigen rol en de vraag waar die wel en niet effectief is; je analytische vermogen om de beschikbare data slim te gebruiken voor de juiste analyses; et cetera. Het zijn allemaal zaken die een rol spelen, wil je de organisatie in beweging krijgen om de dienstverlening aan klanten wezenlijk te verbeteren.”

Verschijning

Hij is op 26 september 2016 uitgekomen, hieronder kun je hem bestellen, zowel in het Nederlands als in het Engels!