KSM university

Steeds meer organisaties zijn enthousiast over de klantsignaalmanagement methodiek. Ze willen er zelf mee aan de slag. Dat juichen wij toe, want hoe meer organisaties er zelf mee aan de slag kunnen, hoe groter de kans dat we de droom van een klantgericht Nederland realiseren! Om de kwaliteit te borgen en iedereen de juiste methodieken aan te leren, zijn we daarom met KSM university gestart. Hier leer je klantsignaalmanagement in optima forma toepassen.

Centraal staat de training Klantsignaalmanagement, waarin je gedurende de training direct zelf aan de slag gaat met de methodiek.  Daarnaast zijn we ook aan het kijken naar masterclasses, omdat we de methodiek zelf ook steeds innoveren en we zo kunnen zorgen dat iedereen met de laatste inzichten bij kan blijven.

 

Training Klantsignaalmanagement

Wil je zelf direct aan de slag met Klantsignaalmanagement in jouw organisatie? Met de training Klantsignaalmanagement komen alle facetten van de methodiek tot leven. We richten ons vooral op de praktijk en het leren toepassen. Uiteraard vanuit theoretische onderbouwing die aan de methodiek ten grondslag ligt, maar altijd ten dienste van het morgen zelf direct kunnen toepassen. We leren je niet alleen onze manier van meten, maar richten ons ook op het belang van verandermanagement en hoe je ook dat praktisch vertaalt naar DOEN in plaats van erover PRATEN. Kortom de hele reis van een klantsignaalmanagement traject komt aan bod. Download de pdf voor meer informatie over de training om je een beter beeld te vormen of dit is wat je zoekt. Heb je daar nog vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Merième op merieme@ksmfabriek.nl of 06-31637657.

Introductie Klantsignaalmanagement

Zijn jullie binnen je eigen organisatie bezig met klantbeleving en/of klantsignaalmanagement, maar gaat het niet snel of effectief genoeg? Heb je het idee dat er meer uit te halen valt? Dat het zinvol is om met elkaar meer te weten over wat er allemaal mogelijk is, wat andere organisaties doen, zodat jullie onderling dezelfde taal spreken en ook concrete acties met elkaar kunnen bespreken? Is de training Klantsignaalmanagement nog net een stap te vroeg? Dan hebben we een KSM introductie beschikbaar, bestaande uit twee colleges van 3 uur.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Merième op merieme@ksmfabriek.nl of 06-31637657.

Individuele coaching

Ben je net nieuw in je rol waar je met klantbeleving aan de slag moet of met een nieuwe manier van klanttevredenheid meten? Zoek je net iets meer kennis en zekerheid in je huidige rol? Wil je ondersteuning als je zelf een change programma doet op het vlak van klantgerichtheid? Dan kun je kiezen voor individuele coaching.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Merième op merieme@ksmfabriek.nl of 06-31637657.

 

“Dankzij de coaching van Zanna heb ik inzicht gekregen in hoe ik mijn nieuwe rol wil invullen en de regie naar mij toegetrokken. Zanna heeft mij concreet advies gegeven waarmee ik in de dagelijkse praktijk mee aan de slag kon. Daarnaast heeft ze me uitgedaagd me uit mijn comfortzone te bewegen. Al met al heb ik enorm veel aan haar coaching gehad.”

Jacqueline Essien, medewerker onderzoek dienstverlening Gemeente Amsterdam

 

“We hebben Zanna gevraagd om in twee werkcolleges de leidinggevenden van onze sector mee te nemen in Customer Experience  Management. Wat is het, wanneer zet je CEM in, wanneer zet je een ander een  methode in, welke trends zijn er en wat zie je als best practices. Het doel was meervoudig; kennisontwikkeling, maar ook het ontwikkelen van een gemeenschappelijke taal.

De werkcolleges waren leerzaam, een informatiedeel werd afgewisseld met een werkdeel. Stap voor stap werden we meegenomen in de trends en hypes rond klantgerichtheid. Zanna is een bevlogen mens, een kennisdrager rond klantgerichtheid en iemand die dat ook nog kan overbrengen.”

Ton van Alphen, Hoofd bedrijfbureau klantcontacten, Brabant Water

 

“Zanna als kerndocent is heel fijn. Ze geeft vertrouwen, advies en ruimte voor vragen. Ze spreekt vol passie over het vak. Ze stelt je goede coachvragen waarmee je zelf tot een goed antwoord komt of oplossing voor je probleem of vraagstuk. Daarnaast heeft ze veel ervaring op het vakgebied waardoor het extra waardevol is om les te krijgen van Zanna.”

Maaike Stil, Teamleider KCC, Eneco